Warunki reklamacji
1. Zasady ogólne:
-
Reklamacje rozpatrywane są wyłącznie na podstawie pisemnego Protokołu reklamacyjnego SPRZEDAŻY (wersja X 2022), prawidłowo wypełnionego i przesłanego na adres e-mail firmy lub za pomocą innego ustalonego kanału kontaktowego.
-
Reklamacja powinna być zgłoszona niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 48 godzin od daty odbioru towaru.
-
Do protokołu reklamacyjnego należy obowiązkowo dołączyć:
-
numer zamówienia i numer palety (dostępne na dokumencie Specyfikacja Dostawy, dołączonym do towaru),
-
dokumentację fotograficzną – zdjęcia uszkodzeń towaru oraz opakowania,
-
kopię dokumentu dostawy (WZ/faktura),
-
w przypadku uszkodzeń mechanicznych – protokół szkody przewoźnika (jeśli dotyczy transportu firmą zewnętrzną).
-
2. Przypadki wyłączenia odpowiedzialności Sprzedawcy:
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za:
Niezastosowanie się klienta do Warunków Przechowywania (kliknij by zobaczyć)
-
uszkodzenia wynikające z nieprawidłowego rozpakowania towaru, np. rozcięcia nożem opakowania i/lub zawartości (patrz dołączona grafika ostrzegawcza),
-
uszkodzenia mechaniczne powstałe po wydaniu towaru Kupującemu lub jego przewoźnikowi,
-
uszkodzenia wynikające z nieprawidłowego przechowywania (wilgoć, zbyt wysoka/niska temperatura, składowanie na zewnątrz itp.),
-
brak pełnej dokumentacji lub błędnie wypełniony protokół reklamacyjny,
-
reklamacje zgłoszone po terminie 48 godzin od daty odbioru towaru.
Podczas pracy z taśmami należy stosować wyłącznie narzędzia przeznaczone do ich aplikacji – zaklejarki. Do otwierania opakowań zbiorczych nie wolno używać ostrych narzędzi (takich jak noże, skalpele czy ostrza), gdyż grozi to uszkodzeniem zawartości, zwłaszcza rolek taśmy.
Zabrania się rzucania taśmami – zarówno luzem, jak i w kartonach zbiorczych oraz ich przesuwanie, szuranie, obijanie, ściskanie, zgniatanie, rozdzieranie, zabrudzanie, nacinanie, nakłuwanie, przypalanie, podgrzewanie lub poddawanie taśm jakimkolwiek innym działaniom mogącym naruszyć ich strukturę – zarówno na płaszczyźnie poprzecznej, jak i wzdłużnej. Wyjątkiem jest jedynie oddzielenie fragmentu taśmy w celu jej wykorzystania. Oryginalnie zapakowane taśmy, przechowywane w optymalnych warunkach powinny zachować swoje właściwości przez 12 miesięcy od daty produkcji.
Odpowiedzialność za projekty graficzne i produkty personalizowane
W przypadku zamówień zawierających elementy personalizowane (np. nadruki), Kupujący zobowiązany jest do pisemnego zatwierdzenia projektu graficznego przesłanego przez Sprzedawcę przed przystąpieniem do realizacji zamówienia.
Akceptacja projektu przez Kupującego oznacza pełną zgodność z przedstawionym wzorem i wyłącza możliwość zgłaszania reklamacji dotyczących:
a) wyglądu graficznego,
b) rozmieszczenia elementów,
c) doboru kolorów,
d) zastosowanych czcionek, formatów, proporcji itd.
Reklamacje dotyczące produktów wykonanych zgodnie z zatwierdzonym projektem personalizowanym nie będą rozpatrywane, o ile nie dotyczą wad produkcyjnych lub oczywistej niezgodności z zatwierdzonym wzorem.
Produkty personalizowane nie podlegają zwrotowi ani wymianie zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, nawet w przypadku zakupu na odległość.
3. Procedura rozpatrywania reklamacji:
-
Po otrzymaniu kompletnej dokumentacji Sprzedawca dokonuje weryfikacji zgłoszenia w terminie do 14 dni roboczych.
-
W przypadku uznania reklamacji Sprzedawca dokona według swojego wyboru:
-
wymiany towaru na wolny od wad,
-
naprawy reklamowanego towaru,
-
wystawienia faktury korygującej i zwrotu środków.
-
-
Towar może zostać zwrócony wyłącznie po uprzedniej zgodzie Sprzedawcy. Towar odesłany bez zgody nie zostanie przyjęty i zostanie odesłany na koszt Kupującego.
W przypadku składania reklamacji wypełnij protokół reklamacyjny – PROTOKÓŁ reklamacyjny SPRZEDAŻY do wypełnienia X 2022
Oraz podaj numer zamówienia i palety. (Znajdziesz je na dokumencie SPECYFIKACJA DOSTAWY, dołączonym do twojego towaru)